• Home
  • Nieuws
  • Zorg
  • Persoonlijk advies
  • Hulpmiddelen
  • Tarieven
  • Werken bij
  • Informatie
  • Vrijwilligers
  • Cliëntenraad
  • No Flash
    img: persoonlijke service en zorg waarbij u zich thuis voelt

    Klachten

    Bent u niet helemaal tevreden over onze zorg- en dienstverlening en wilt u een klacht indienen? Dan komen we graag met u in gesprek. Wij zien uw klacht als gratis advies om onze producten te verbeteren.
    Wij gaan er wel van uit dat u uw klacht in eerste instantie besproken hebt met de betreffende medewerker, uw contactverantwoordelijke en/of de locatiemanager.

    Bij wie kunt u terecht?

    (onafhankelijke interne) Klachtencoördinator

    marjan-van-exel

    Marjan van Exel
    Klachtencoördinator

    Onze klachtencoördinator treedt op als mediator en ondersteunt u bij het zoeken naar een oplossing voor uw klacht. U kunt uw klacht als volgt kenbaar maken:
    per e-mail naar klachtencoördinator@raz.nl of per brief, af te geven bij de receptie van uw locatie.

    Onze klachtencoördinator zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen en uw klacht vertrouwelijk behandelen.

    (onafhankelijke externe) Klachtenfunctionaris
    Mocht uw klacht hierna nog niet naar tevredenheid zijn opgelost, kunt u uw klacht extern indienen bij de onafhankelijke klachtenfunctionaris van Quasir:

    Per brief:
    Quasir klachtencommissie t.a.v. ambtelijk secretaris
    Postbus 1021, 7940 KA, Meppel

    Telefonisch:
    0561 - 6 18 711

    Per e-mail:
    ambtelijksecretaris@quasir.nl

    Geschillencommissie
    Wanneer de klacht onopgelost is gebleven na bemiddeling door beide functionarissen, is er sprake van een geschil. De klachtenfunctionaris zal u in dat geval wijzen hoe u het geschil kan voorleggen aan de geschillencommissie van Stichting Zorggeschil, waarbij ECR/RAZ is aangesloten.

    Ons gehele klachtenreglement kunt u hier inzien.

    img: direct contact


    * verplicht veld